Verkopen jullie zelf producten?
Nee, wij verkopen niet direct zelf producten. Wij zijn een affiliate en klusadvies website die producten van diverse verkopers verzamelt en aanbeveelt. Voor de aankoop van producten verwijzen wij je door naar betrouwbare verkopers.
Kan ik producten retourneren die ik via deze website heb gekocht?
Wij kunnen geen retourzendingen verwerken omdat wij geen directe verkoper zijn. Voor retourzendingen dien je het retourbeleid van de verkoper te raadplegen waar je het product hebt aangeschaft.
Waarom komt de prijs op jullie website niet overeen met die op de webshop van de verkoper?
We halen meerdere keren per dag prijsgegevens op van verschillende verkopers, maar het kan toch voorkomen dat de prijs niet altijd volledig up-to-date is. Factoren zoals lopende promoties, tijdelijke prijsveranderingen of valutafluctuaties kunnen ervoor zorgen dat er kleine verschillen zijn tussen de prijs op onze website en die op de webshop van de verkoper. We raden altijd aan om de prijs op de webshop van de verkoper te controleren voor de meest actuele prijsinformatie.
Hoe kan ik de levertijd van een product controleren?
De levertijd kan verschillen per verkoper. Je kunt de geschatte levertijd vinden op de website van de verkoper tijdens het afrekenen of op de productpagina of je kunt deze terugvinden op op specifieke productpagina’s.
Moet ik verzendkosten betalen voor producten die ik koop via deze website?
De verzendkosten variëren per verkoper. Je kunt de verzendkosten controleren tijdens het afrekenen op de website van de verkoper.
Welke betaalmethoden worden geaccepteerd door de verkopers op deze website?
De geaccepteerde betaalmethoden variëren per verkoper. Je kunt de beschikbare betaalmethoden controleren tijdens het afrekenen op de website van de verkoper.
Is er klantenservice beschikbaar voor vragen over producten?
Je kunt te allen tijde contact met ons opnemen voor vragen over producten. Voor specifieke kwesties zoals het verloop van een bestelling of het retourneren van een product, adviseren wij rechtstreeks contact op te nemen met de desbetreffende webshop. Wij hebben geen toegang tot ordernummers en kunnen daarom niet assisteren bij individuele bestellingen.
Worden de producten geleverd met montage-instructies?
Of een product wordt geleverd met montage-instructies, hangt af van de verkoper. Je kunt controleren of montage-instructies beschikbaar zijn op de productpagina van de verkoper.
Biedt deze website kortingen of promoties aan?
We kunnen kortingen of promoties aanbieden voor specifieke producten, maar deze kunnen per verkoper verschillen. Houd onze website in de gaten voor de meest actuele aanbiedingen.
Zijn er garanties op de producten die via jullie website worden gekocht?
Garantievoorwaarden worden vastgesteld door de verkoper van het product. Raadpleeg de productinformatie op de website van de verkoper voor details over garanties en voorwaarden.
Wat moet ik doen als ik een defect product ontvang?
Als je een defect product ontvangt, neem dan contact op met de verkoper via hun klantenservice voor een oplossing. De verkoper kan instructies geven over hoe je het defecte product kunt retourneren of omruilen.
Hoe kan ik contact met jullie opnemen?
Voor vragen of opmerkingen kun je ons bereiken via info@toolmarkt.nl of door ons contactformulier in te vullen op de contactpagina van onze website. We streven ernaar om je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.